Антифриз Бардаль тип D виготовлений на основі концентрату етиленгліколю з використанням Технології Органічних Кислотних Інгібіторів та не містить нітритів, амінів, фосфатів, боратів та силікатів. Специфікації:VW, AUDI, SEAT, SKODA G12 и G12+ПеревагиВідмінна ефективність при проведенні корозійних випробувань на міді, сталі, чавуні, алюмінії, латуні та припої.Хімічна нейтральність (pH: 8)Хороший запас лужності, що дозволяє нейтралізувати кислотність вихлопних газівВідмінна стійкість до утворення піниВідмінна стабільність по відношенню до жорсткої водиДуже низькі темпи виснаження інгібіторуНе ушкоджує лакофарбове покриття та матеріал еластомірних прокладокМістить інгібуючі агенти, які відповідають законодавству ЄСЗастосування:Підготовка суміші вода-антифриз повинна проводитись шляхом додавання концентрату антифризу до дистильованої води з подальшим збовтуванням. Охолодна рідина 35С виходить шляхом змішування концентрату антифризу та дистильованої води у пропорції 50/50.Стандарти, специфікації та допуски:VW, AUDI, SEAT, SKODA : TL-774 D = G12/TL-774 F = G12+,Ford WSS-M97B44-D,Mercedes-Benz 325.3,Renault 41-01-001 (type D),General Motors GM 6277M,MAN 324 SNF,Mazda MEZ MN 121 D,Volvo,Claas,Deutz 0199-99-115,John Deere JDMH5,Komatsu 07.892(2009),DAF 74002,Fiat Lancia 9,55523,Jaguar CMR 8229;ASTM D3306 (USA),ASTM D4656 (USA),ASTM D4985 (USA),BS 6580: 1992 (UK),AFNOR NF R15-601 (France)*except the alcalinity reserve.,AS 2108 (Australia),SAE J 1034,FFV Heft R443,CUNA NC 956-16,UNE 26361-88,NATO S 759